Remekül vizsgázott az F2 super formulás aero csomagja

A Formula2 idén új autóval versenyez, ami nagyon hasonlít a Super Formulában tavaly bevezetetthez, amelyet a Honda, a Toyota és a Dallara közösen fejlesztett ki, kifejezetten az izgalmasabb versenyzés érdekében. A hétvége mindkét versenyén annyi előzés volt, hogy a rendező ennek csak töredékét volt képes megmutatni. Kérem szépen ezeket a megoldásokat 2026-os F1 szabályzatban is előírni! 
A Carlinból lett Rodin továbbra is nagyon magas szinten van. Zane Maloney volt az egyetlen akit szinte semmilyen izgalom nem ért a fő futamon, 4,6 másodperces előnnyel nyert, tökéletes hétvégét zárva, hiszen a fordított rajtrácsos versenyt is megnyerte, egyforma autók közt valószínűtlen szintű dominanciával. A Super Formula bajnok csapattárs, Ritomo Miyata is stabil, a mezőny többi részével versenyképes autót kapott, hiszen tudott belülről és kívülről is előzni, de minden rajtnál bealudt és nyeletlen baltaként süllyedt el a mezőnyben, a safety car utáni repülő rajtnál is, amit nem lehet kuplung hibára fogni. 
Az időmérőt megnyerő, de kizárt, így az utolsó helyről induló Kush Maini a 8. helyen tudott végezni.
A Prema fordítva ült a lovon, az időmérőn nagyon hátul végeztek, amit a sprint versenyen azzal próbáltak meg javítani, hogy kijöttek kereket cseréltni, de a felkerülő gumi a korlátozott mennyiség miatt valószínűleg legalább annyira használt volt, mint a lekerülő. A fő versenyen viszont Antonelli előre verekedte magát a pontszerzők közé. 
Pepe Martí és Paul Aron kerültek fel még a dobogóra. Az első hétvége igazolta a várakozásokat, minden idők egyik legszínvonalasabb és legizgalmasabb F2 bajnoksága kezdődött el, amit az interneten, angol nyelvű kommentárral érdemes követni, azon ritka esetekben is amikor lesz élő M4 közvetítés.


Címkék: Formula2