IndyCar motor fejlemények
A Honda tovább pontosított, az Ilmort, a Chevy ICE gyártóját javasolják egyetlen gyártónak, elképzelésük szerint ők és más gyártók majd ráteszik a saját matricájukat és ennyi. Amúgy az Ilmor is Penske tulajdonában van. Ugyanebben a cikkben a Racer részletesen elemzi a Honda egyéb reklám költéseit is, ami alapján számukra már az IMSA is értékesebb.
A GM válaszként egy hosszas corporate bullshit interjúba csomagolva, egyértelműen nemet mondott a Honda ötletére és kettőször is kijelentették, hogy "csak olyan sorozatokban akarunk szerepelni, ahol más OEM-ek is ott akarnak lenni."
...vagyis érik a dupla kivonulás és a Cosworth GPV8.
Mark Miles pár napja, a szurkolói elégedetlenség és aggodalmak kapcsán kijelentette, hogy: „Nem olvasom a közösségi médiát ... Engem csak azok az emberek érdekelnek, akik megértik a dolgokat és osztják a nézőpontunkat.”
Roger Penske tulajdonlása és Mark Miles irányítása alatt az IndyCart, a WEC, az IMSA és a Super Formula is megelőzte marketing értékben valamint elismertségben is, és lelkesen üldözik a Formula-e-t a lejtmenetben. A NASCAR és a másodosztálya már a tulajdonosválltás előtt is jóval értékesebbek voltak.
Valószínűleg mindeközben az Indycar tulajdonosa, a Hondához hasonlóan a Daytona24 felkészüléssel van elfoglalva.
Frissítés: Paul Pfanner, a Racer alapítója, a magazin évfordulós vezércikkében könyörög Roger Penskenek, hogy vegye már komolyan és csináljon valamit!