Sokan nem értik a japán udvarias kommunikációt
Japánban rendkívül udvariatlan azt mondani, hogy nem. Helyette azt mondják, hogy kicsit, nem tudom, stb..
Olyat sem illik, mondani, hogy "ez így egy komolytalan szar, nincs reklámértéke és még drága is, kivonulunk, ha nem szeditek magatokat össze".
A Honda szeptemberben bejelentette, hogy
-megszűnik az Indycar miatt létrejött önálló amerikai HPD.
-A múlt nagyon szép volt, köszönik.
-A jövőben ezek az amerikai mérnökök is F1 motort fognak fejleszteni HRC színekben,
-mert már 3 F1 futam is van az USA-ban.
-Az F1 mellett nagyon várják a Daytona 24-et.
Ezek után nem sokkal, a sajtóban az jött le, hogy "a Honda hosszú távon elkötelezett az Indycar mellett". 🤷🏻♂️
Ezért most eggyel szájbarágósabban közölték, hogy:
-2db (az Indycarba kifejlesztett, de lefújt szabájrendszerű) motor futtatása az IMSA-ban nagy benyomást keltett az iparágban.
-18db régi motor futtatása 8 számjegyű összeg, ennyit nem ér az Indycar, ezt inkább másra költenék.
-2026 után ha kivonulnak, az emiatt lesz.
Az én tippem szerint senki nem fog a Chevy mellé jönni, így ők is ki fognak szállni, a vészmegoldás pedig ismét a Cosworth lesz, akik a vintage kasztnikhoz pályanapokra, retró versenyekre és F1 parádékra gyártott gazdaságos, benzinkúti 98-assal üzemelő, 675 lóerős, 3,8 szívó GPV8-at fogják felkínálni. Ennek következtében az aero-telefonfülke mögött, hátul is lesz egy hatalmas dudor az autón, de majd megmagyarázzák, hogy ez direkt van, hogy menőbb legyen.
Az elmúlt időszakban, Takuma utódát keresve, számos Honda utánpótlás és Super Formula versenyzőt megkérdeztek arról, hogy versenyezne-e az Indycarban. A válasz minden esetben, a "hát még nem gondolkoztam ezen", "a Super Formula menőbb" vagy a nyílegyenes, japán mértékkel kifejezetten bunkó "NEM" volt.